mandag 27. desember 2010

litt oppsummering slutten av desember

I slutten av desember har det vært kaldt. Jeg har holdt godt igang, med unntak av noen dagers sykdom og en liten fyllerøre dag. Jeg har vært litt forsiktig med de lengste turene og har ligget på 9-15 km ca på turene. De korte litt raske og de lengre litt pent og rolig. Ukene har ligget på 50 – 60 km som er der jeg bør ligge. Prøver ikke øke på det før over nyttår. 1ste juledag var en merkedag i lengde. Det var minus 21 hjemme men jeg dro 20 km. Det er en tradisjon med halv maraton for meg 1ste dag så da var jeg glad når jeg etter en liten ekstra svipp bikket 20km. Det fikk være nok. Smilefjes

Løper til og fra jobb idag. Regner med jeg fårtil en 12 km i morgen. Hviledag så er det en 30 km på Minnesund til torsdag. Den gleder jeg meg til. Deretter håper jeg at skia kommer frem!

Ingen kommentarer: