mandag 14. desember 2009

3. uke på rad med 2000

Jepp, jeg nådde målet igjen. Digg.

Tirsdag i forrige uke tok jeg de 800 første. Her opplevde jeg noe merkelig. For første gang i mitt liv hadde jeg OVERSKUDD. Det var motiverende i seg selv å bare trampe avgårde! Det var litt skummelt. Jeg ga meg da på 800 kcal for å ikke drepe gnisten helt, men kjente jo at jeg kunne ha holdt på en god del lenger.

Torsdag kom tiden for 600 til. Dette gikk ganske udramatisk for seg, overskuddet var forsåvidt der fortsatt, men jeg merket også at jeg var litt mer sliten av andre ting, så jeg begrenset meg til halvparten av det som sto igjen.

Lørdag var som kjent dagen etter julebordet. Ikke noe problem, var ikke uggen, men hadde et lett slør av trang hjelm og kjente at “spruten” ikke var til stede. Men det handlet jo bare om å gå inn de siste 600 kcal, og det klarte jeg ganske greit. De første 500 lå jeg ganske rett på 5 min. pr. 100 kcal, og så dro jeg en brutal avslutning og satt motstanden i crosstraineren fra 14 til 15 og gutsa litt på slutten. Kom i mål godt over ett minutt før skjema.

Kjenner at dette funker bra, så jeg kommer nok til å øke litt fra 2000 etter jul hvis jeg holder meg frisk.

1 kommentar:

Kjetil sa...

Godt det er noen som trener!! Super digg å kjøre såpass med økter!!

Jeg sliter med knærn og motivasjonen da jeg ikke synes å løpe 30 min er spesiellt morsom. Håper på bedre bein snart og ihvertfall skiføre så jeg kan gjøre noe annet.