torsdag 17. desember 2009

55 minutter

Uke 51 Dag 1: Roligtur 55 min

Soundtrack: Backstreet Girls – Backstreet Boogie

Har ikke rukket å legge inn tirsdagsturen før nå. Det var kaldt og litt snø på bakken og jeg kom ut seint men følte veldig for å røre meg. Ble en rolig tur som gikk stort sett greit. Kom meg nesten rundt timesløypa uten å kjenne noe til knærne. Greit tempo holdt jeg også og snittpulsen endte litt høyere enn normalt men helt ok på 152.

Jeg løp vel ut ved 21 tiden så jeg hadde veiene stort sett for meg selv, trivelig å løpe når det er julepynt over alt. Får litt stemning av det ihvertfall.

Knærne var som nevnt ok, smertene kom på mot slutten men var ikke værre enn at jeg kom igjenom uten gåing.

Var hos naprapat for å sjekke knærne i går og fikk konstantert at det er løpeknær på begge bein. Fikk seriøs juling i 45 min og jeg endte opp med blåmerker etter behandlingen :) Men det er det som skal til så det blir en ny runde på meg i rom jula. I mellomtiden skal jeg tøye to ganger daglig samt være litt forsiktig med løpinga. Dog tar jeg nok en tur i kveld for å kjenne på kroppen og beina.

Ingen kommentarer: