mandag 28. desember 2009

JAda!!!

Uke 52 Dag 4: Roligtur 75min

Soundtrack: Hot Water Music – Radio

Det ene tok det andre i går og jeg endte opp med å løpe litt lenger enn planen. Litt spendt på hva kneet holder og det er minst en uke til det blir løping igjen. Nå satser jeg på noen gode skiturer, så jeg klinket til på det som engang var langturen min og fullførte den på 75 min. Bra løping om jeg skal si det selv. Snittet bedrer seg og jeg hadde et snitt på 148 i puls på denne turen. Det er på den siden av 150 jeg foretrekker. Det gikk heller ikke sakte og selv om jeg på mitt beste løp runden på godt under 70 min er jeg fornøyd.

Kroppen satt som et skudd, kneet sviktet ikke selv om det var tungt i både løs snø og isete vei. Hadde nesten trodd jeg skulle møte på noen “ribbetrimmere” i går kveld men ikke et menneske ute i gatene. hmm de mest fornuftige koser seg vel med nydelig skiføre og det tenker jeg også til uka. Naprapat time til tirsdag også kjører jeg noen økter på ski og kanskje skøyter. Blir deilig med skau!

Ingen kommentarer: