mandag 21. desember 2009

60 min smertefritt

Uke 51 Dag 2: Roligtur 60 min

Soundtrack: Black Eyed Peas – I Gotta Feeling Lyrics

Lørdagskveld og litt sånn småstressa i juleinspurten. Klokken næremer seg 21 og jeg begynner å få lyst til å teste beina etter at de ble mørbanka av Naprapat. –10 og snø nydelig løpevær egentlig. Lite trafikk og helt stille når jeg løp Lierstranda –Kjellstad turen.

Lite på si på turen annet enn at jeg kjente ingen smerte i det hele tatt i kneet!!! :-) Ellers så er jeg ikke 100% sprek, merker motbakker og snittpulsen er litt høyere og snittfarten litt lavere enn når jeg er på mitt beste. Snitt pulsen landet vel på rundt 153 så det var ikke gæærnt heller, men jeg føler helt klart at farten kunne vært bedre.

blir litt sånn til og fra ang. hva jeg får til de første dagene nå da jul kommer med full fart samt at vi også har en begravelse i morgen. tar det litt som det kommer men prøver å være flink med tøyinga. det snør også så skiiiiiiiiiiiiii snart!!

http://dt.no/section/WEBCAM/1291&WID=9

Ingen kommentarer: