onsdag 2. desember 2009

Endelig!! no pain

Uke 49 Dag 1: Pyramideintervaller 6-5-4-3-2

Soundtrack: Groovie Ghoulies – When The Kids Go Go Go Crazy

Minus 7, så frem med super undertøy og ut på tur. Løpt mye halvlangt rolig nå så tenkte at jeg skulle prøve kneet litt med litt drag. Det virket faktisk. 0 smerte på hele turen og ingen etter. Det virker nesten som om litt høyere tempo skåner kneet. Prøver meg derfor på en intervall økt til torsdag også.

Varmet greit opp ut mot Lierbakkene i 15 min før jeg kjøret pyramiden tilbake om st. Hallvardhallen. Jogget meg rolig ned de siste 10. Første og andre drag var gode med en maks på 175 og 174. Tredje drag var litt slappere da jeg startet å merke kjøret. Tok et halvt minutt mer pause etter det og dro til på de to siste med maks på 174 og 174.

Fint kropp, litt tungt da jeg ikke får løpt så mye jeg ønsker om dagen men Happy Happy for at smerte uteble. Da er det håp :-)

Ingen kommentarer: