onsdag 9. desember 2009

Liten tur

Uke 50 Dag 1: Roligtur 30 min

Soundtrack: The Queers – Peppermint Girl

Nesten flaut å kalle det trening men jeg setter den opp som oppføring på hvordan kroppen har vært etter svineinfluensa vaksinen. Etter jeg tok den på fredag har jeg ikke hatt spesielle bivirkninger bortsett fra at jeg har vært utrolig slapp og trøtt. Har derfor ikke følt meg i slag for trening men i går lista jeg meg ut etter å ha drukna i sofaen for 3dje kveld på rad. Det var drit tung. Beina var som bly fra start og jeg valgte en kort rute. Her var det bare et forsøk på å løse opp å få vekket liv i kroppen igjen. Sleit meg rundt og var klissvåt av svette. Følte det gikk litt lettere mot slutten men det kan også være hjernen som var glad for å være på vei hjem.

Det der var vondt men jeg håper det var det som skulle til for å få vaksine ting ut av kroppen. Blir noen dager uten nå før jeg prøver meg igjen. Konklusjon: Svineinfluensavaksinen fungerer ikke som prestasjonsfremmede doping på meg ihvertfall.

Ingen kommentarer: