torsdag 26. februar 2009

bedre!!

Uke 9 Dag 2: Rolig tur, 45 min (Sone 1). (11-18 km)

Soundtrack: Guns N Roses-  Move to the city

Ja, nå begynner et å ligne noe. Første økta siden skaden jeg vil kalle orntlig trening. Ja, jeg har misset endel form og nei jeg har ikke 4 timer inne lenger men alikavel. 45 minuttern idag var ikke gæærn. Løp endel motbakke da ankelen liker det best. var forsiktig i allt som gikk utfor og svinger. Ankelen er ikke god men grei nok til å løpe på. Lå rundt 150 i puls på turen og pusten er helt fin. Følte meg ikke sliten men merker det litt i beina.

Er sjeleglad at det holder. tar meg en skitur i morgen også løper jeg litt lenger til søndag. Det holder nok ikke for intervaller ennå. Det tør jeg rett og slett ikke med den ankelen. derfor jobber jeg meg litt gradevis oppover mot timen. Håper kanskje noen intervall økter i slutten av neste uke. Det er det som må til for å vekke kroppen av dvalen :-)

anyway Kjell Ravn er på gang igjen

Ingen kommentarer: