mandag 9. februar 2009

Meh 2 – Meh Harder

For andre søndag på rad var det ski på beina og blod i lungene. Denne gangen gikk Siv og jeg en runde i lokalområdet, etter råd fra litt mer kjente naboer.

Til å begynne med irriterte jeg meg litt over at skiene mine knirket. De er ikke brukt så mange ganger at de skal gjøre sånt. Det gikk heldigvis over.

Vi rotet oss inn til Hellas-hytta, og tok en litt annen vei tilbake. Det var nok av bakker, både oppover og nedover, så vi fikk prøvd oss litt. Jeg får være fornøyd med at jeg er i omtrent like god form som en gravid kvinne i 4. måned.

Når vi kom frem datt en greie av fra bindingen min, noe som gjorde at det tok litt tid å få av meg skia. Det bør kanskje fikses.

Ellers var jeg ganske god og sliten etter turen. Sannsynligvis kvalifiserte det ikke som trening engang, men jeg overlevde og er fornøyd med det.

1 kommentar:

Siv Karin sa...

Bare for å ha mitt på det rene. Jeg var på den tiden i min 5. måned! Men ok, du var i mye bedre form enn meg, mye bedre enn da jeg var i 4. måned og.