mandag 9. februar 2009

Uke

Etter at jeg i forrige uke i hvert fall klarte å gjennomføre 80% av ukeplanen tar jeg sjansen på å sette opp en igjen. Fikk trent bra forrige uke selvom jeg måtte kutte fredagsøkten på grunn av sliten kropp. Kan vel kanskje bli for mye av det gode også.
Uka som kommer er planen som følger:
- Mandag blir det baskettrening. Sist uke var den hardere enn vanlig, men regner denne som rolig økt nå selvom det er mye temposkifte og perioder med høy puls.
- Tirsdag er det på ski igjen. Planen er tur til Hellashytta i rolig tempo, og så kjøre 3 x 5 minutters drag med middels/høy intensitet på stadion som avslutning.
- Torsdag satser jeg på rolig tur. Med det føret som er nå er det nesten kriminelt å ikke gjøre det på ski så må satse på det. (Om det blir for tett program blir det nok denne økta som kuttes.)
- Fredag satser jeg på en lengre tur, 90 minutter eller mer. Håper å få reist tidlig fra jobb og gått innover fra Dalen. Planen er rolig på flatene med fokus på teknikk og så kjøre på høyere frekvens i bakkene.
- Lørdag blir det rusletur med gutta ale deltagerne i denne bloggen. Regner med at det blir rolig og behersket og hyggelig.

Rapporter følger.

Ingen kommentarer: