mandag 2. februar 2009

Skihelg

Som jeg hadde lovet meg selv ble det en veldig bra skihelg. Etter turen på fredag var jeg klar som et egg igjen på lørdag og befant meg på Dalen ved 14 tiden. Planen var egentlig en lengre tur opp i mot 2 timer, men på grunn av en del familiære helgesysler måtte jeg kutte dette ned noe.
Men startet som avtalt med meg selv rolig og fokuserte egentlig en del på teknikk. Følte at dette fungerte rimelig bra, og fikk god fart til meg å være uten å bruke altfor mye krefter.
Gikk inn til SIF hytta som normalt og valgte der videre løypa ned Kavlemyrsbakkene og fortsatte videre derfra forbi Bremsa, og oppover bakkene mot toppen av 10 km'eren og mot Kikut. På grunn av tidsfaktoren måtte jeg snu etter hvert da jeg er usikker på hvor lang tid jeg hadde brukt på runden, og tok samme vei tilbake ned til Sagdamkrysset. Så at jeg hadde brukbart med tid, så tok runden rundt Sagdammen tilbake og endte opp på Dalen igjen etter 1 time og 20.
Det var en utrolig deilig tur og jeg gikk rolig men kombinerte med å dra til litt ekstra i bakkene for å få opp pulsen litt. På alle flatene fokuserte jeg som sagt på teknikk.

Hvis værgudene holder det de lover blir det kanonføre enda en god stund fremover og det skal jeg bare benytte meg av.

-Slobo-

Ingen kommentarer: