mandag 23. februar 2009

Parkett

Årets første fotballtrening var jeg med på i går. Dvask og slapp klarte jeg å presse meg inn i noe som lignet på treningsklær, og det var skikkelig moro å herje litt med ball igjen. Vi spilte 4 mot 4 på små mål, og høydepunktet for undertegnede kom når jeg stjal en ball fra en kar, fintet bort en annen og satt kula i mål. Yay.

Svetten rant og vi hadde det moro, helt til gamle Jacobsen ble overmodig på høyrevingen og tråkket såpass hardt at det venstre kneet knaste stygt og ble vondt. Det skjer sånn ca. hver gang jeg spiller fotball, og kommer muligens av at jeg er en alt for feit faen til å drive med sånt.

Derfor ble det bare 45 minutter med relativt intens løping for min del før jeg ga meg. Veldig moro, og får prøve å være snill med kneet den kommende uka så jeg kan være med igjen til helga.

Ingen kommentarer: