lørdag 31. januar 2009

Skitur på fredag

Uka ble avsluttet med en flott skitur inn til Hellashytta på fredag. Forholdene var perfekte. Masse snø, opphold og minus 6 grader. Det var bare å legge på litt blå extra og dra til skogs.
Hadde generelt mye aggresjon i kroppen, så etter å ha kommet i siget og fått sirkulasjonen i gang bestemte jeg meg for å gå på litt. Planen var å dra til i alle motbakkene, og dette gjorde at pumpa slo bra i tillegg til at armer og lår spesielt fikk kjørt seg ekstra.
Merker at jeg sliter litt med teknikken og spesielt når jeg vil mye. Er nødt til å tøyle meg selv litt for at det ikke bare skal bli armer og bein. Men det ble en bra økt synes jeg.
Lite folk var det også da jeg gikk avgårde ved 15 tiden.

Lørdag blir det også tur. Mest sannsynlig en roligere og lengre tur. Trenger å trene kroppen opp på litt lengre distanser nå føler jeg.

-S-

Ingen kommentarer: