onsdag 4. mars 2009

Endelig langt igjen!

Uke 10 Dag 1: Rolig tur, 100 min (Sone 1). (11-18 km)

Soundtrack: Trashcan Darlings -  (She´s a) Fuck Around

Lei, sliten og bare tirsdag. Jeg trengte å få blåst ut så jeg bestemte meg for å løpe full runde så fikk ankel være ankel. Det gikk bra jeg kjørte den vanlige 90 minutteren min og la inn litt bakker på slutten så det ble 100 min. Pulsmessig gikk det veldig greit. Lå rundt 150 så jeg kan med glede slå fast at kondisen ikke er død. Kroppen var grei også men ble litt sur i beina på slutten men mulig at bakkene hadde litt av ansvaret for det. Det var relativt ok føre å løpe på men holka glatt og dypevanndammer i alle sidegater.

Ankelen klarte seg greit. Hovnet opp litt igjen og er litt øm idag. Kjente ikke så veldig mye mens jeg løp så det er positivt. Tar en 60 minutter på torsdag så prøver jeg meg med forsiktig intervaller til helgen.

Ingen kommentarer: