mandag 23. mars 2009

Fin Langtur

Uke 12 Dag 3: Rolig, lang langtur, 70-90 min (Sone 1).

Soundtrack: Alkaline Trio -  Continental

Kroppen har fungert fint på den siste uka så jeg så litt frem til denne langturen. La opp til turen rundt Lierbyen og følte meg lett og fin og holdt godt driv første halvdel av turen. Jeg lå faktisk litt foran skjema på et par av “passeringene” og pulsen og kroppen var fin. Kjørte litt ekstra opp bakkene ved Frogner kirke og roet det litt på flatene mot Kjellstadveien. Kjørte litt i bakkene opp St Hallvard og hjem. Landet hjemme på ca. 80 min og det var en grei tid.

Akkurat sånn passe sliten og lite melkesyre å spore. Beina var helt greie og ankelen merker jeg ikke så mye til mens jeg løp. Ble litt øm på slutten men er ok igjen idag. Det er vel egentlig ikke ankelen heller men litt lenger opp på leggen. Jeg skiter nå i det og kjører på i det flotte vår været.

Ingen kommentarer: