mandag 2. mars 2009

Smerte

Lørdag var jeg i Oslo for å hjelpe broder’n med å flytte. Selv om dette selvfølgelig ikke representerer noen form for organisert trening, brant jeg mer kalorier denne dagen enn jeg har gjort på en stund. Det var en slem trappeoppgang og mange tunge ting som skulle flyttes på, og jeg var helt gåen når jeg kjørte hjem på kvelden. Man!

Søndag var det fotball igjen. Kroppen var vond og kneet var fortsatt slemt fra forrige helg. Jeg bestemte meg for å konsentrere meg om å få kjørt kondisen litt, og være snill mot knær og muskler og sånt. Det var intenst, kondisen er blodræva, og jeg scorte et mål på hel volley med venstre. Fikk nå ihvertfall trent på å posisjonere meg når jeg er alene mot to i forsvar… noe som kommer nyttig med i bedriftsserien. :)

Når jeg kom hjem i går var jeg langt over gjennomsnittlig sliten, og alt gjør vondt i dag. Alt!

Ingen kommentarer: