onsdag 18. mars 2009

Prøver igjen

Uke 12 Dag 1: Rolig tur, 50 min (Sone 1).

Soundtrack: DumDum Boys -  Tusen etasjer Høy

Har trodd jeg har vært klar flere ganger nå for så å ende opp med en hoven ankel. Har derfor holdt meg helt i ro en uke og prøvde meg igjen i går. ikke helt 100% men dog. Jeg løp ute noe særlig smerte og kanskje det viktigste jeg hovnet ikke opp igjen.

Turen var grei. Pulsen lå på et snitt rundt 150 og jeg slet ikke så veldig. Følger meg litt tung og det tok litt tid før kroppen jobbet greit. Trenger å komme igang med gjevn trenging nå og være litt forsiktig. Trenger ikke mer tilbakeskritt nå.

Det er heldigvis fint føre for løping nå, tørt og greit og små sjanser for vridninger. Prøver meg på 6 x 4 min, P: 1,5 min til torsdag. Om jeg ikke klarer 6 så kjører jeg det så langt jeg klarer.

Ingen kommentarer: