søndag 1. mars 2009

Nå serru

Uke 9 Dag 4: Rolig tur, 60 min (Sone 1). (11-18 km)

Soundtrack: Black Crows -  She talks to angels

3 turen på 3 dager. Prøvde meg på en litt lenger løpetur idag, selv om det fortsatt er rimelig glatt for en med porselens ankler. Jeg varmet greit opp kjørte rolig i 20 min, turen gikk ned til Lierstranda og opp  mot kjellstad. Pulsen var flott og holdt seg på 140 tallet. Økte litt opp fra Vittbank og pulsen gikk etterhvert opp mot 150.

Små øm i ankelen og jeg var super forsiktig men det gikk veldig fint. Langet ut og tidsmessig så var jeg på plass. Dro på litt mer opp bakkene til Stoppen og maxet på 165, da hadde jeg rimelig ok tempo. Var sliten og happy når jeg kom meg inn etter nesten 60 minutter med god trening. Eneste skår i gleden er at det hovnet opp utover kvelden. Er dog nede igjen idag. Er fortsatt litt skeptisk til å kjøre intervaller siden det er så glatt og kjører rolige langturer et par ganger til før jeg taper godt å prøver meg på programmet igjen.

Føler ihvertfall at ting er på gang igjen og at formen ikke er så elendig som jeg fryktet.

Ingen kommentarer: