fredag 27. mars 2009

Intervaller og spying

Uke 13 Dag 2: Løp pyramideintervaller, 7-(6)-5-4-3-2-1 min. Start relativt rolig og øk farten og innsatsen etterhvert. Ikke så fort at du kjenner at du blir stiv, men ta i litt mer enn på de vanlige langintervallene. Varm opp i 10-15 min.  Avslutt med 5 min rolig jogg. Legg gjerne inn litt generell styrke for mage, rygg, hofter og legger (eksentriske tåhev*). (8-10 km)

Soundtrack: Preety Girls Make Graves – C30 C60 C90 Go

Vet ikke om jeg hadde fått et snev av omgangsjuken som har gått eller hva men følte meg ikke helt i slag når jeg løp i går kveld. Oppvarmingen gikk greit og første draget på 7 min også. Hoppet over 6 min’er og dro over på 5min, 4 min og 3 minutteren hvor jeg holdt bra tempo og lå opp mot 179 i puls. Jeg ble utrolig kvalm og måtte spy gitt. hehe følte meg kul der jeg stod i veikanten og spøy opp hele middagen. hmmm ble litt bedre av å få letta på trykket så jeg avsluttet med 2 og 1 minutter tett opp mot full fart og en mage som protesterte. Jogget derifra relativ fort hjem og kom meg på do.

Ikke noe deilig økt men fikk gjenomført den fint. Bra drag og beina hadde masse å gi selv om magen ikke var enig.

Var flott vær og føre å løpe i. Grei temperatur og selv om det var litt kaldt. Er bedre i magan idag. Regner med at en ekstra sterk kebab fisker det meste :-)

Ingen kommentarer: