fredag 20. mars 2009

Intervaller…oh yeah

Uke 12 Dag 2: Løp lange intervaller, 6 x 4 min, P: 1,5 min og legg vekt på å løpe litt raskere etter hvert. Press deg litt over terskelen din, men ikke slik at du må kjempe med melkesyra!

Soundtrack: Chixdiggit -  Brunette Summer

Endelig en orntlig trening ikke det lapskaus greiene som jeg har drivi med i det siste. Varmet godt opp, ankelen var helt grei. Jeg var spent og kjørte igang første drag. Startet greit og trykket på da både puls og pust hang godt med. Jeg klatret opp til 179 i puls mot slutten. Jogget i pausen og tenkte “hey! dette gikk ikke så værst”. kjørte på igjen i drag 2 litt mer tempo men ikke mer enn 177 i puls, følte det gikk fort. Drag 3 var mer på det gjevne og der lå jeg max på 172. Drag 4 gikk litt i motbake så jeg kjørte på ekstra der og var i 178.. Drag 5 gikk ennå mer opp og jeg begynnte å merke litt melkesyre ja. Drag 6 gikk flatt så jeg pøste ut det jeg hadde men klarte ikke komme over 180. Jogget rolig hjem de siste 10 og var meget fornøyd.

Jaaaaaaaaaaa jeg fiksa intervall økta bra. Ankelen er ikke værst dagen derpå og kroppen var fin. Langtur til søndag, har trua :-)

Ingen kommentarer: