mandag 9. mars 2009

jada :-)....litt intervall

Uke 11 Dag 1: Intervaller. 4x4 så langt ankelen hold

Soundtrack: Lykke Li -  Breaking It Up

Har hatt noen dagers brekk siden det har snødd som f og vært glatt. Ankelen var heller ikke spess god etter lang turen sist tirsdag. Varmet opp rolig idag og kunne slå fast at ankelen ikke plaget meg. Bestemte meg derfor at jeg ønsket litt puls og tenkte 4 min intervaller. Kjørte igang og det gikk fint. Trykket til og kom over 170 på alle sammen. Var såklart forsiktig og da jeg startet å kjenne det i ankelen litt ute i den fjerde så roet jeg det ned og jogget rolig hjem med en små øm ankel.

Kroppen er egentlig ganske fin og det å kjøre litt idag var deilig. Greit føre og nå med vått men bar asfalt. Kjører 90 minutter igjen til torsdag så det skal bli ok. Ser an ankelen ut uka før jeg ev. får den sjekket. Nå har den vel vært bedriten i 5 uker så jeg er ikke overbegeistret men det går ihvertfall fint å trene med den. :-)

Ingen kommentarer: