torsdag 8. juli 2010

Back on the juice… løp løp løp

Uke 27 Dag 4: Økt 2: 50 min rask langtur

Soundtrack: Guns N Roses – Madagaskar

Har tatt til fornuften. Tatt tredagers løpepause etter en liten betennelse i vristen..Spent som en bukk når jeg startet. Kjente ingen ting..jippii!! men selv om starten gikk greit var jeg betinget optimist. På søndag kom smerten etter timen. Jeg hadde dog ikke tenkt meg mer enn en time idag så håpet at jeg ikke skulle provosere frem noe.

Løp kjapt i fint 149 tempo. Svettet godt og det var mest glede. Mye nedover hjem og litt kjenning mot slutten men da roet jeg det litt og kom meg greit tilbake igjen. Jeg setter denne som suksess. Nå får jeg en pause i morgen grunnet prøver på sykehuset men lørdag er jeg nok ute en time igjen. Søndag kanskje 2 timer og mandag en liten tur før jeg drar :-)

Føler meg i bedre form en ever!! nå gjelder det å bruke fornuften.

Ingen kommentarer: