tirsdag 6. juli 2010

Mer sykkle og litt betennelse

Uke 27 Dag 2: Økt 1: 25 min sykling i greit tempo x 2

Soundtrack: Vei sus. (tør ikke sykle med ipod)

Må ta noen dagers pause fra løping. Var kanskje ikke noe Magnus Moan trekk å starte med trening dagen etter en Ultra uten pause eller hviledag i 10 dager, men har følt meg så fint. Nå er det en betent sene fremme i vristen som gjør at jeg må kjøre betennelses dempene midler et par dager og droppe løping. Men da er det game med sykkel så blir det trim uansett.

Kjenner vristen er bedre allerede og merket lite til den på sykkelturen. Takket være veivesenet så blir den turen ut hit mer og mer utfordrende. Måtte også en liten omvei om der gamle jacobsen tidligere residerte før jeg kom meg ut på Holmestrandsveien igjen.

Mer biff i beina idag så syklet stort sett på et par gir tyngre enn jeg vanligvis gjør. Det var heller ingen motvind så det hjalp nok på. Var det noen sted jeg kjente litt så var det venstre legg så den får litt ekstra tøy og bøy i kveld. Så er det tilbake i joggeskoa om en dag eller to.

2 kommentarer:

Jørn sa...

Du kan jo legge turen til jobben rundt Åskollen da så blir det en ordentlig bra start på dagen. :-)

Kjetil sa...

Det var ingen dum ide... om ikke til jobben så ihvertfall hjem igjen. :-) sykla ekstra i går om Lierbyen så det ble en litt mer langtur.