torsdag 29. juli 2010

kjapp 40 minutter

Uke 30 Dag 2: Økt 1: 40 min langtur

Soundtrack: GNR – IRS

Dro en kjapp tur for å kjenne hvordan beinet var etter et par dager med hvile og reising. Ømt var ordet så da var det enkelt å gi feedback til naprapaten. Jeg løp intervallrunden min men kortet den litt ned. Relativt raskt tempo i lettvektssko. Avsluttet med masse tøying.

Det mest positive med turen bortsett fra at det gikk tålig greit å  løpe var at de nye seinheiser sportsheadset’ene var akkurat like gull å løpe med som jeg håpet. Blir en god treningsvenn fremover.

Behandlingen gikk bra. Fikk nåler satt rett inn i punkter på muskler og ellers rough behandling. Er veldig støl så skal ta det rolig 2 dager før jeg gradevis kan trappe det opp i neste uke og fikk grønnt lys for en 2 timer neste helg. ahh skal bli godt. Skal dog holde meg unna mye oppover da det er det som har trigget denne skaden.

Ingen kommentarer: