lørdag 3. juli 2010

Fin liten langtur før søndagen

Uke 26 Dag 5: 60 min rolig tur

Soundtrack: Trashcan Darlings – I just want to die on a chemical high.

Turen med Nina ble flyttet til fredag. Jeg er helt potte tett i nesa så tok en times tur for å teste om det var mulig å løpe med. No problemos. Så fort jeg startet å bevege meg forsvant snørret og selv om jeg var litt tung i rompa på starten løsnet det og jeg løp hardt hele runden. Litt lei rutene mine så idag løp jeg litt på måfå på stier jeg ikke har løpt og motsatt vei av opp til Stronghytta. Kroppen har restituert seg fint etter kickmaster så er tilbake igjen. Jeg sliter litt med kneet i nedoverbakker men ikke verre enn at det går. Når jeg er varm går det fint i nedover også. Føler jeg løper teknisk bedre nå også så ting flyter. Nå er jeg veldig spent på morgendagen og om jeg virkelig får kjørt meg. Mye sier meg at jeg gjør det, får bite meg fast og ta smertene etterpå :-)

Ingen kommentarer: