søndag 11. juli 2010

tjaaa løpetur ihvertfall

Uke 27 Dag 5: Økt 1: 60 min langtur

Soundtrack: Madonna – Holiday

Var en god liten langtur i litt over vanlig tempo. Varmt og hadde drikki lite men følte meg ok selv om det ikke var anbefalt å trene så tett oppe i prøvene som ble tatt på fredag. Startet ut litt rolig og kjente meg pigg og gasset på. Lå å vaket rundt 155 puls og hadde 154 som snitt puls på økta. Følte det gikk godt frem til 40 min. da begynnte jeg å kjenne det i leggen/vrista. løp videre å håpet det skulle forsvinne (gjør det noen gang det?) og det ble værre. Den siste 5 minuttern.

Så god tur, begymra over leggen. Hadde ikke holdt mye mer en 60 min. Prøver å få meg en behandling før jeg drar håper det går hvis ikke blir det nok en uke før jeg tørr prøve igjen.

Ingen kommentarer: