onsdag 7. juli 2010

Ennå mer sykkel, bedre ankel

Uke 27 Dag 3: Økt 1: 25 min sykling i greit tempo x 2

Soundtrack: Vei sus. (tør ikke sykle med ipod)

Fortsatt kun sykkel å melde om. Betennelsen i ankelen kjennes mye bedre ut men jeg venter til i morgenkveld med å prøve meg på mer løping. Kjenner at beina begynner å bli mye lettere også så tror jeg kan få en liten boost av 3 dager uten løp. Gleder meg ivhertfall til i morgen. Da blir det lettvektere og tempo som gjelder noen dager. Målet mitt er å kjøre mye intervaller i syden så trenger å få fart i beina da. Er blitt litt seig av all mengden.

Ble grei runde til jobb idag. Blitt flinkere med gir og bedre i tråkket slik at jeg har mer igjen av sykklinga. Etter et forslag fra mr. jørn så drar jeg om Åskollen på vei hjem igjen da slipper jeg både gravesvin og merkelige lysregulering.

Så greit med sykkel, er ikke okse fra Lier ennå men ankel kommer seg og klar for løp igjen.

Ingen kommentarer: