mandag 6. juli 2009

Helvete!!!

Uke 28 Dag 1: Rolig, lang langtur, 110 min(Sone 1).

Jeg klarer ikke være helt entusistisk med denne rapporten. Kjørt intervaller i det siste for å bygge opp til langturen med stor L. Idag hadde jeg tenkt til å løpe 58 km. Jeg hadde fri, spiste god frokost, hadde vann klar og sjokkis med i lomma. Det var overskyet og ikke varmt og litt lett regn men nesten tørt på veien. Alt lå til rette. Varmet opp veldig fint i 20 min. Tenkte at dette blir kult. Begynte fint opp Lierbakkene men så begynte venstre kne å hyle! Jeg tenkte at kanske det er pga motbakken og presset meg opp men det ble bare værre og når jeg prøvde alt fra veldig rolig jogg til litt drag forbi Liertoppen kjøpesenter skjønte jeg hvor dette bar. Faen ta!!

Kroppen var fin men etter 110 min valgte jeg å kaste inn håndkle og ringe etter følgebilen ;-). Nå gjaldt det å ikke ødelegge allt. Reiser bort noen dager nå og lar terningstøy bli hjemme. Har nok blitt mye rykk og napp tening i det siste og jeg håper det er bare et litt slitent kne. At det var lengden tviler jeg på da kneet begynte å streike etter 30 min. hmm var ikke min dag idag.

Tar nå noen dagers pause så blir det tilbake i programmet igjen. Tar det forsiktig og jobber meg oppover så satser jeg på å prøve meg på 58 km’ern igjen i august engang. Litt bitter og deppa nå :-(

1 kommentar:

Unknown sa...

Man, kjempebummer! :(

Og brått er vi på nett igjen på jobben. Bedre nyhet det.