torsdag 2. juli 2009

Torsdagsdrag.

Uke 27 Dag 1: Løp 4 min x 5, P: 1-2 min. Vanlig oppvarming, men løp raskere og raskere de siste 5 min av oppvarmingen (ikke like raskt som intervallfarten, men du skal puste litt mer enn på rolig langtur). Jogg ned i 10 min. Legg gjerne inn litt generell styrke for mage, rygg, hofter og legger etterpå (eksentriske tåhev*). (10-12 km)

Kom hjem fra fjellet hvor det har blitt mange lange gå turer i varmen de siste dagene så de teller nesten som langturerer :-) men ikke helt! Var hjemme kl 16 og jeg var veldig klar for trening og ute av døra 16:30. Nok en økt i steikende sol og 32+ varmegradere. Kjørte alle 4 min dragene tøfft idag og jeg lå rundt 178 i maxpuls. og alltid godt over 170 på dragene. Inrømmer gjerne at det var helvete å kjøre denne økta på asfalt og betong. Det var veldig varmt og jeg hadde droppet drikke pga at jeg ville ha max drag.

Nok en gang godt utført økt. Jeg kjørte meg grise tom og det er drit digg å sitte her med en Gin&Tonic og slapper av. God sommer videre. :-)

Ingen kommentarer: