torsdag 30. juli 2009

Gode drag med litt kne høne

Uke 31 Dag 2: Løp 2x2 km + 2x1 km P: 1-2 min småjogging. Varm opp litt progressivt i 15 min. Avslutt med 10 min helt rolig. (10-11 km)

Soundtrack: Madonna – Like a Virgin.

Været litt grumsete men ut og løp og jaggu dukka ikke sola opp. Asfalten var tørr og det var fint føre å kjøre drag på. Oppvarminga ble så som så. Var en liten gruppe joggere som løp foran meg så jeg så litt rødt og dro første draget etter 3 min oppvarming. Ikke ideelt men det gikk greit. jeg dro vel puls opp mot 178 og det er ikke vanlig kost :-) Første drag gikk fint. Andre gikk ennå bedre og jeg var lykkelig. kneet satt fint og jeg gledet meg til halve distansen. Dro på litt mer der og kom over 180 i puls og ble døktig sliten. Godt med 2 min med rolig jogg før jeg kjørte siste drag hvor pulsen makset på 178 igjen.

Ble deretter en rolig jogg på 15 min hjem og på de siste 5 begynte jeg å kjenne litt i kneet igjen. Jeg er bekymret men vet ikke helt hvor det ligger. Kneet var ikke vondt etterpå og er helt ok idag. Jeg går tilbake til de gamle skoene igjen en stund for å sjekke om de er bedre. Det kan jo være tilfellig men vondtene startet 3 uker etter jeg begynte med nye sko så da prøver jeg de gode gamle :-)

I kveld blir det Madonna i forhåpentlig ikke alt for mye regn også blir det langtur med Slobis i morgen!! Blir show!

Ingen kommentarer: