fredag 24. juli 2009

ja, så var vi igang igjen

Uke 30 Dag 2: Rolig, lang langtur, 60 min (Sone 1).

Soundtrack: Green Day – 21 Guns

Skulle egentlig vente ut uken men jeg prøvde meg med en veldig lett og rolig tur på myke skogsstier i går. Kjørte en rolig runde fra Eiksetra og rundt så det ble ca. en time. Gikk greit. Kneet var litt stivt og litt ømt men ikke noe smerter så det går fremover. Kroppen var ok, litt småvarmt i sola så ble litt svett men det gjør vel ingen ting. Tøyde og strakk godt på lårmusklaturen når jeg var ferdig og kjente meg fornøyd med at det gikk greit.

Blir en liten fjelltur på meg nå og det blir mest gåing vil jeg tro. Satser på å løpe igjen til mandag og komme meg inn på programmet igjen. Avventer litt med de 6 mils turene. trur ikke jeg er klar for Ultra ennå

Ingen kommentarer: