tirsdag 5. januar 2010

Da ver det på han igjen

Uke 1 Dag 1: Intervaller 6x5x4x3x2 med ett minutt rolig jogg i mellom

Soundtrack: Rammstein – Reise Reise

Nå gir jeg snart opp. Nå kjøper jeg meg velur treningsdress og alt som er av Star Trek og setter meg foran tv’en og drikker øl og blir sci fi helt istdenfor. Hadde en god økt i går. Minus 13 men jeg var ute å løp. Formen var stigende, kroppen god og allt vel. dragene var flotte og klarte å presse de skikkelig opp mot 180 tallet. Det gikk fort og jeg passerte halvveis ikke langt unna der jeg var i sommer. På siste draget (alltid siste møkka draget) så ble jeg litt uoppmerksom da det kom en på ski ned skauen med hodelykt dermed tråkket jeg i et sånn hull Brian pleier å kjøre i og tro med full tyngde ned på ankelen og vrei kneet i fallet. Hørte en stygg lyd men hadde grei følelse i beinet og klarte å komme meg opp igjen. THank God alle normale mennesker holder seg inne i den temp’en. Ingen så idioten som lå i vei kanten å kavet.

Kom meg opp og haltet meg de siste 20 minuttene hjem. Fikk beinet høyt og på med is. Det banket som besatt og høyre slegga ser nå ut som en bowlingball. ahhhhhhhhhhhh jeg er så lei at hver gang det begynner å ta seg opp så blir jeg skadet. Ohh well blir ikke trening i kveld ihverfall. ei ukes tid? håper å få rørt meg før skituren den 16ende ihvertfall. FIngers x’d

Ingen kommentarer: