fredag 15. januar 2010

Fin skitur

Ble en fin skitur på stadion i går. Gikk runder i 3 kilometeren som er en veldig ok runde. Da får man litt bakker samt en god del strekker med mulighet for diagonalgang og staking.
Jeg hadde bommet litt med smøring og hadde tidvis litt bakglatte ski, men ikke noe stort problem utover at teknikken glipper litt når skia er sånn.
Åpnet rolig og økte marsjfarta etter hvert. Når jeg ble skikkelig varm la jeg inn en del øvelser med full intensitet. Dette inkluderte løping i fiskebein opp bakker samt staking på maks intensitet.
Enkelt og greit så ble jeg dritsliten av det selvfølgelig og begge deler ga også veldig høy puls.

Totalt sett var jeg ute i mellom 1.15 og 1.30.
Føler fortsatt at jeg har litt å hente på formen, men håper etter hvert å hente inn det tapte.

-S-

Ingen kommentarer: