mandag 4. januar 2010

Langintervaller i kulde

Uke 53 Dag 3: lange drag 2x 12 min 2 min pause.

Soundtrack: DumDum Boys – Tidsmaskin

Lørdag tidlig kveld var det på med masse klær og joggesko. Termometeret viste 16,5 kalde så jeg var litt i tvil om jeg skulle men kom meg over dørstokkmila. Førsteintrykket var at dette ikke var så kaldt så jeg varmet opp greit i 15 min. Etter 15 min kjente jeg også kulda, selv med god marsfart og puls opp mot 170 så frøys øynevippene igjen og jeg hadde istapper både i øynebryn og i håret. hehe unødvendig å si at på runden møtte jeg ikke et menneske og de fleste som kjørte forbi lurte på hvem faen det er som er ute å løper. kalde tær og bein gjorde at jeg ikke la noen ekstra drag opp stoppenbakken som jeg hadde tenkt så nøyde meg med 50 kalde minutter. Dragene var gode så føler formen er litt på gang igjen. Ski på søndag!

Ingen kommentarer: