søndag 24. januar 2010

Lørdagslangtur

Uke 3 Dag 2: 100 min langtur på ski

Soundtrack: skogens sus

Ute kl. 11 idag og litt stiv og støl. Tok det litt roligere fra start og tok meg fint opp til Landfalltjern uten de store utskeielsene i puls. Smukket til litt i siste bratte bakken opp og ble belønnet med en 178 puls :-), Gikk rundt Landfalltjern og opp til Tverken samt litt inn mot Skimten. Mye folk og jeg holdt bra tempo. Er best oppover faktisk og passerte mange… ingen passerte meg. Så var det ned igjen og det var dårlig glid gitt og alle som har litt glider på skia og kunne kjøre litt feide forbi meg. irritabelt men ok. jeg er ikke så tøff i utfor ennå så skitt au. Må dog preppe skia mine her også. De har fått lite stell i forhold til de som står på fjellet. Ordner det til uka.

God tur, god stemning. Savnet noe å drikke og ble skikkelig tom. max puls 178 og snitt på 145. Det er som det skal.

Ingen kommentarer: