mandag 4. januar 2010

Forfrossen skitur

Uke 53 Dag 4: 45 min skitur.

Soundtrack: Skogen

10 kalde hjemme og jeg regnet med at det skulle være mye varmere enn lørdagen. Bommet litt der samt at kroppen muligens begynner å bli lei kulda. Ihvertfall hadde jeg halv annen times skitur i tankene når jeg la ut fra Lier. Termometeret ved P plassen viste –15 så jeg ble med ett litt skeptisk det kjentes kaldt ut og på vei opp mot Årkvisla begynte kroppsdeler å fryse, jeg var for dårlig kledd. La om taktikken og tenkte sprint og dro en 45 min tur i løypene rundt Spiralen. Greit nok opp men beinkaldt ned. Ikke helt langturen jeg tenkte meg men greit å få rørt seg litt.

Summert opp så ble det en bra treningsjul. 8 treninger. 2 ganger på ski + noen gode intervalløkter. Selv med treningen så fikk jeg spist meg opp godt så da blir det bare å kjøre på utover. intervall på beina og langturer på ski. Det høres ikke så værst ut.

Ingen kommentarer: