torsdag 14. januar 2010

oppbygging etter tråkkings

Uke 2 Dag 1: 40 min gange og en time styrke og bevegelse samt tøy og bøy

Soundtrack: The Donnas – Drivin Thru My Heart

trening og trening.. ihvertfall viktige tin for å komme igang igjen. Både tirsdag og i går gikk jeg 40 min for å få igang beinet igjen samt kjørte tirsdag en enkle økt med styrke og bevegelse og i går en litt hardere økt med styrke, vippebrett og bevegelse. Alt for å få med årets begivenhet Euroline skituren. Vil ikke misse den.

Summert opp ble jeg ikke mye svett men merker kjempefremgang på ankelen. Den er litt hoven men smerte og ømhet er på vei ut. Var litt stiv og støl på den idag morges men det gikk seg til på vei til toget. Tror jeg allerede slår fast at jeg prøver meg forsiktig på skituren til lørdag. Så da har timene med tåhev, bevegelse og på vippebrettet allrede betalt seg!! Blå swix here i come :-)

Ingen kommentarer: