onsdag 20. januar 2010

Skitrening

Ble litt skitrening på meg igjen i går. Ble litt utpå kvelden så stadion og lysløypa var alternativet. Var ikke så interessert i bare opp og ned så droppet tur inn til Hellashytte og gikk heller noen runder i en sløyfe som er ca 3 km.
Da blir det litt mer variasjon samt muligheter for å gå diagonalgang.
Formen er ikke helt konge enda, men fikk nå i hvert fall holdt brukbart tempo og jeg ga bånn gass i de bakkene som er. I den lengste bakken var jeg oppe i 190 i puls på toppen etter å ha tatt hele i "løpende fiskebein".
Totalt sett var jeg ute i 55 min og det var en fin økt. Skulle gjerne fått gått litt oftere enn det som er mulig å få til nå om dagen, men håper jo at vinteren blir en stund til sånn at jeg kan få til litt høyere frekvens.

-S-

Ingen kommentarer: