onsdag 6. januar 2010

Skitur i kulda

Ble en skitur i går på tross av ekstremt kaldt vær. Gikk først en rolig 45 minutter sammen med jentene, som nå for øvrig er veldig flinke på ski og holder greit tempo. Fikk de hjem og reiste ned igjen for en treningsrunde. Hadde planer om en tur til Hellashytta opprinnelig, men med minus 20 tok jeg rett og slett ikke sjansen og la opp til noen runder på stadion hvor veien til bilen var kort dersom det skulle bli for kaldt.
Kjørte brukbart høyt tempo og staket mye der det var muligheter for det og ga alt i motbakkene. Det gikk veldig bra og jeg følte meg fin hele veien egentlig. Tempoet var heller ikke så verst og jeg er meget fornøyd med de nye skiene mine. Derfor var irritasjonen stor etter turen når jeg så at jeg hadde fått et sår i sålen, men håper og tror at det ikke er noe problem. Det skal jo tross alt brukes, men hadde håpet å gå litt lenger før det første synlige såret kom.

Var ute i ca 40 min og det var nok, for selv med høy aktivitet ble det etter hvert kjølig og kom inn i bilen med tydelige istapper i øyenbrynene.
Torsdag er det etter planen tur med en kompis, og håper på litt mildere vær da.

-S-

Ingen kommentarer: