søndag 24. januar 2010

Starten på treningshelg

Uke 3 Dag 1: 65 min Skitur med trøkk

Soundtrack: Nydlig lysløype lyd

Fredag kveld, hardt tapet ankel og nysmurte ski. Kom meg til skogs ved 6 tiden og det var mørkt men lysløypa fra Årkvisla og inn var belyst og nyoppkjørt. Hoppet egentlig over oppvarmingen og prøvde å kjøre på fra start opp bakkene gikk fint men ble litt tung. passerte 170 i puls. Så ble det litt mer kuppert rundt spiralen før jeg igjen klateret med det jeg kunne opp til spiralen. Prøvde å “løpe” fiskebein og ble belønnet med 176 puls. Skikkelig gåen i armer og bein når jeg kom opp og det var da deilig å kjøre skikkelig ut igjen og bare løse opp. God å sliten og meget tørst spratt jeg en Aass Classic når jeg kom hjem. Deilig å trene igjen. Mye folk i løypene og penere jenter her enn i byen. Anbefaler skogen en fredagskveld ;-)

Ingen kommentarer: