mandag 17. mars 2008

2x10 i vinden.

Uke 5, Dag 3 Jogg 15 min. Løp 2 x 10 min litt raskere enn jogg. Jogg 5 min rolig mellom dragene. Jogg 5 min.

Soundtrack: Alkaline Trio - My little needle

Hadde en rolig skitur på formiddagen før jeg tok bilen ned til byen igjen. Pærlevær og perleføre på fjellet så litt kjipt var det å dra ned men skal opp igjen i morgen så ny tur på onsdag tipper jeg.

Vil dog holde løpe programmet mitt så ski blir bare tilegg bortsett fra at den ene langturen denne uka blir en skitur.

Jeg startet rolig på løpeturen i går. og varmet opp i 15 min. hvor jeg lå på ca 133 i puls. Kjørte så et skikkelig 10 min drag som tok meg ut til gamle kjellstadvei. max puls på 168. Roet det ned og tok det rolig i 5 min for så å trøkke til i 10 min igjen. Da hadde jeg en max på 171. Var godt å få løpt litt og kroppen er alltid glad for en tur. roet det ned og jogget 10 min hjem igjen.

Snitt pulsen lå akkurat på 150 og max på 171. Merkelig vær var det også. Skyfritt og ca 8 varmegrader når jeg dro, 0 og sludde 50 min etter.

Flott tur, fint trøkk og kondis som bare blir bedre og bedre. 55 min langtur idag. Det skal bli deilig, etter intervaller er langturer alltid det som skal til.

Ingen kommentarer: