fredag 7. mars 2008

Over kneika og videre i full fart

Uke 4, Dag 2 Jogg 15 min. Løp 3,4,5,4,3 min med 2 min joggepause. Jogg 10 min.

Soundtrack: Gluecifer - Here come the pig's

Slutta tidlig på fredag så da var jeg igang med løpeturen kl. 3 for å få mest mulig ut av kvelden. Spent på hvordan beina var da jeg var litt tung sist tur.

Varmet opp i greit tempo i 15 minutter. Kjentes fin ut i kroppen og gikk rett på intervallene og fy som det gikk. Endte opp i Lier byen etter 3 + 4 + 5 så da var det bare å trøkke på tilbake de siste 2. Pulsen lå rundt 165-168 men jeg klarte å pushe 170 på et par av dragene. Snitt puls var ca. 148 på hele turen. Det som er tøfft er at etter draget når det skal roes ned i 2 min så synker pulsen fort til 130-135.

Avsluttet med 15 min hjem så det ble en økt på litt over timen. Det var tørt og fint på veiene og den nye grusveien på den gamle jernbane linja til lierbyen var kanon.. litt lett kupert og nesten som å løpe på skogsvei. Kommer til å bruke den mer.

Var skikkelig sliten når jeg kom hjem og klar til å slappe av på fredagskvelden med noen god lp'er. Tror vi drar en Madrugada maraton i kveld. Btw: Aass har sluppet sin Bayer Uten. Deilig Bayer uten alkohol og færre kalorier enn skummamelk. Det funka helt digg ved siden av middagen så den kan anbefales!!!!

Neste gang er det 50 min langtur. har funnet ny trasé og gleder meg til å prøve den!! btw2: DumDum på elvefestivalen i August... jeg har kjøpt biletter alt :-D

Ingen kommentarer: