onsdag 5. mars 2008

Rolig langtur med litt bly i beina

Uke 4, Dag 1:      Jogg 45 min

Soundtrack: Vibeke Saugestad - Star Song

Med stille og rolig musikk av Vibeke Saugestad la jeg ut på rolig langtur. Det gikk helt fint til det hadde gått ca. 25 min da ble jeg utrolig tung i beina. Jeg løp og hadde bare lyst på øl... deilig pils. Heldigvis så tenkte jeg at kanskje det går for smått og gira opp litt. Da gikk det mye bedre igjen og beina løp greit hjem det siste kvarteret.

Pulsen lå rund 140-145 hadde maks på 165 i bakkene hjem. så det var greit. Skikkelig sliten når jeg kom hjem og det er utrolig deilig. Kroppen får nå 2 dagers hvile noe den sikkert synes er ok.

Været var stjerneklart, det var tørt og fint på bakken og pga. det kalde været de sistedagene var det relativt hardt også på grusveiene. ca minus 2 grader.

I posten i går kom det 2 unltd. edition The Cure LP'er og ortofon stift vekt så ikveld skal platespiller armen tune's også skal jeg sitte i sofaen og høre på the Cure og ta meg en velfortjent bayer eller 2 :-D

Ingen kommentarer: