onsdag 12. mars 2008

Drammen ehh Lier i regn

Uke 5, Dag 1 Jogg 50 min.

Soundtrack: Backstreet Girls - Black Boogie Death Rock N Roll

Ut på tur og like blid. Hadde en kjempefin langtur igjen i går, men for et piss regn da. Det regnet bare helt vanlig når jeg startet men når jeg var ca 15 min ute i løypå så åpna himmelen seg. Jeg ble våt kan man si :-D En tidligere bekjent stoppa og lurte på om dette var Rock N Roll... hmmm Det blir vel ikke mer RockNRoll enn dette!!

Turen gikk så det suset i regnet, og jeg føler meg frista til å prøve lenger turer siden det er så morro og at kroppen tar det helt fint. Men jeg holder meg slavisk til planen, den funker som bare det!! Kjørte sammen løypa som søndag men holdt litt høyere tempo så turen var gjort på 55 min. Prøvde å holde pulsen gjevnt på rund 150 +/- da det virker som om dette er en fin intensitet for meg på langløp. Jeg løp til og med fra en hest på tur :-D (jeg vet ikke om hesten gav alt da men jeg vant!!).

Har siden jeg opperert korsbånd for andre gang i 97 slitt med at kneet er vondt når jeg går nedover bakker og trapper. etter ca 40 min i går kjentes det ut som om musklaturen på utsiden av kneet "våknet" det kom et par rykk i den. I dag gikk jeg ned både trapper og Nøste bakken uten om å kjenne noe. Det er jo nesten utrolig!!! :-)

Satser da på å trøkke til skikkelig på intervallene til torsdag og søndag! Satser også på en langtur til mandag før jeg drar på påskefjellet. Da blir det vel skiturer hver dag og jeg blir nok en farlig mann i sporet i påsken. Ingen i kondomdress skal dra meg i bakkene på fjellet nå altså. :-)

2 kommentarer:

Lam Hai sa...

Damn, det er jo nesten som et religiøst vekkelsesmøte dette her! ;)

Blir litt småinspirert av sånt. Uten at det har gjort noe særlig utslag enda. Har mailet med SATS, i morgen er det møte for å se om vi kan få DramKam på beina igjen, og jeg har kjøpt meg noen t-skjorter som kan brukes til trening.

Hvem vet, kanskje jeg til og med trener en gang i løpet av året? :)

Kjetil sa...

Konge!! Har trua på deg Lam!! Husker ennå Rocky treningene. Da var vi harde :-)

Litt SATS og DramKam og du er igang.