fredag 28. mars 2008

Rolig tur

Planen min i går var en rolig joggetur på 60 minutter. Men tatt i betraktning at torsdager er den verste dagen i uka med tanke på aktiviteter for familiens små, ble det dessverre et litt for kort vindu for meg å løpe i en time.

Fikk derimot tatt en rolig joggetur på ca en halvtime som gjorde godt for kroppen. Følte meg veldig bra, og led på ingen måte av interval treningen tidligere i uka. Holdt pulsen i sone 1 hele veien, og kunne med glede merke at jeg lett kunne klart å løpe mye lenger.

Ser for meg at etter hvert som formen kommer nå skal jeg prøve å legge opp til at neste rolige tur blir lang og over 60 minutter bare for å teste om det fungerer like bra som jeg tror det vil gjøre.

Uansett deilig å kjenne at en ikke råtten tvers i gjennom.

-Slobodan-

Ingen kommentarer: