fredag 14. mars 2008

Fredags drag

Uke 5, Dag 2 Jogg 15 min. Løp 6 x 3 min med 1 min joggepause. Jogg 10 min.

Soundtrack: Blink 182 - What's my age again?

Litt små tung i kroppen etter å ha ligget på sofaen og sett Astrid Lindgrens samlede verker med en syk datter hele dagen. Naboen mente det var mer fornuft i å kjøre seg en tur enn å skulle ut å løpe. Jeg trampa til fra oppvarmingen for å få kroppen igang. Og det gikk fett. Formen er slett ikke værst altså.

Oppvarmingen gikk fint og jeg tenkte 6x3 min, det er ikke så lenge, så pøkk på!! Jeg kjørte høyere trykk på intervallene en jeg pleide og hadde en max puls på 177. 3 min intervall var samme lengde som 4 min intervallen for 2 uker siden. Endte som vanlig godt inn i Lierbyen før jeg snudde og kjørte full rulle tilbake også. helt konge. Merka litt syre på slutten men selv å jogge 15 min hjem var greit. Var orntlig god sliten når jeg kom hjem. Den følelsen på en fredagskveld er verdens beste. Da er det bare å sette bayern'e klare å gå i dusjen.

Været var lett overskyet, helt vindstille 7-8 varmegrader og tørt og fint. Så både blåveis og hestehov på veien så jeg jeg er ikke helt amøbe på tur heller :-) Max puls var 177 snittpuls 152 så jeg er på plass der.

Blir morro med en skitur i morgen også langdrag når jeg er nede igjen til søndag.

Ingen kommentarer: