onsdag 26. mars 2008

Nice guys finish last!!!!!

Uke 7, Dag 1 Jogg 60 min

Soundtrack: The Cure - Boys Don't Cry

Faen!! Faen!! Faen!! Å være snill straffes alltid!!! I dag går det i Nice guys finish last (green day) og nice boys don't play rockNRoll (guns n roses) Hadde en flott langtur i går på 70 min. Det typiske da er når jeg svinger inn til veien der jeg bor så kommer det en bil opp. Snill som jeg er siden det er glatt, løper jeg ut til siden så han skal få god plass. Da treffer jeg såklart ett hull under snøen og tråkker over. Så nå sitter jeg her med en ballong av en ankel og kikker i taket. :-(

Jeg fikk is på den raskt og synes den er litt bedre nå enn i dag morges så kanskje jeg kan prøve meg på den til fredag?? vi får se og ta det med ro noen dager.

Uansett turen var fin helt til det og jeg kjørte en laaaaaang løype 14 km i følge gulesider men med noen shortcuts vil jeg tippe 12 km. Løp ned lierstranda opp ved Vitbank hovedveien inn til Lierbyen opp ved Frogner kirke ned kjkellstadveien og opp igjen ved st. hallvard hallen og hjem. Det er pokker meg langt altså og formen vil jeg si begynner å ligne noe alla det jeg var når jeg trente aktivt. Ok så har jeg mer fett enn muskler enn da men kondisen er helt på høyde. Når det blir bart skal jeg prøve meg i Blåsteinsbakken for å bekrefte det.

Snitt puls på 148 og maks på 155 sier sitt at dette var en bra langtur. Det ble 10 min over det som var satt opp men det synes jeg var greit. 70 min fikser jeg fint nå.

Oki, jeg krysser finga for at ankelen vil samarbeide og at jeg er på beina igjen i morgen og klar for trening fredag/lørdag.

3 kommentarer:

Jørn sa...

Skikkelig bittert med ankelen da. Nå virker det jo som om du er i jernform, så vi får håpe ikke dette ødelegger for kontinuiteten videre. Men alle toppidrettsmenn må jo leve med skader inne i mellom da.:-)

Lengden på turen er jo helt rå da.
Maraton neste eller?

-Slobo-

Kjetil sa...

hmm kjipe greier dette. Jeg skal vel overleve å stå over en trening eller 2 men nå har jeg det morro og kommet til et nivå som gjør det velig inspirerende å trene så jeg vill ikke ha noe pause nå.

Var å henta avisa i stad, sko er ikke noe godt men mye bedre enn det var til morgen idag.

Maraton ja... må tåle det hvis jeg skal dra Nordmarka traveren. :-D tenkte jeg skulle prøve sognsvannet motsols noen ganger til våren også for å venne meg til å løpe med andre. Kan være greit å ikke henge seg på noen racere og ligge flat etter 20 min :-D

Kjetil sa...

Det heter Sognsvannet Rundt Medsols da men jeg kan sikkert løpe motsols ;-)