mandag 10. mars 2008

Søndagstur

Uke 4, Dag 3 Jogg 50 min.

Soundtrack: Marit Larsen - Under The Surface

Søndag morgen, barnevakt og mulighet til å sove lenge men hva gjør jeg? Står opp 07:30 for å ta langturen! Det var dog ingen dum idè!! Været var deilig!! Det var varmt og sol, helt vindstille og nesten tørt på bakken. Bare å løpe i vei.

Jeg kom meg avgårde rett før 8:00 og kroppen som hadde fått 2 dagers hvile var helt klar. Det gikk veldig bra og da jeg var halveis på den nye runden fant jeg ut at dette går litt for fort så hvis det skal vare 50 min må jeg legge inn en avstikker til Lierbyen. Turen ble da 57 min men det var bare deilig. Holdt snitt pulsen på ca 147, hadde en max på 162 når jeg kjørte litt på opp bakkene ved St. Hallvardhallen. Ikke noe melkesyre å spore eller noe så dette er nok min beste langtur hitil.

Hvis jeg skal oppsummere litt etter halveis på "Nybegynner +" programmet så vil jeg si at kondisjonen og utholdenhet + løpeglede er 200% bedre. :-D Er egentlig litt overasket hvor bra litt systematikk i treningen har fungert så denne bloggen var ingen dum idè.

Ingen kommentarer: