mandag 16. juni 2008

Fin fin langtur

Uke 24  Dag 3: Rolig, lang langtur, 70-90 min (Sone 1). (11-18 km)

Soundtrack: Lykke Li - Tonight

Ut på tur igjen med en 90 min langtur på asfalt. Det var dobbelt runde rundt Lierstranda, Kjellstad og Lierbyen det. Rundt 20 km tror jeg så en seriøs tur.

Startet lett og greit og kjørte på første runde, men holdt pulsen under 150. Andre runde kostet jeg på litt mer og lå rundt 155. Kroppen var fin hele veien og ikke noe melkesyre å spore i det hele tatt. Snitt på økta var 149 og max'en var 165 i bakkene hjem. Det var lettskyet vær og litt sol og det hadde regnet så lufta var fin og rein. Deilig løpevær og perfekt løpetemperatur. Koste meg rundt med masse digg musikk.

Kroppen tåler 90 fint nå så prøver meg på en på rundt 110 min neste lørdag/søndag tenker jeg. Plutselig er det ingen! ute å løper lenger så jeg vet ikke hva som har skjedd jeg? har alle fått sommerkroppen finpusset alt? Var litt mer trivlig når man møtte et par stykker på veien.

Ingen kommentarer: