fredag 13. juni 2008

Just like heaven!!!

Uke 24  Dag 2: Løp hurtig langtur. Varm opp i 15 minutter og øk farten til terskelfart (Sone 3) og løp 2 x 12 minutter.
Jogg 3 minutter i "pausen". Jogg 5 min til slutt. (8-10 km)

Soundtrack: The Cure - Last day of Summer

Wow! i går imponerte jeg meg selv. Løsner skikkelig nå. Var ute og spiste med mutter og fatter for å feire Vibeke sin bursdag, så det var ikke helt optimal opplading. Startet 21:30 og varmet opp i 25 minutter helt ut til Kjellstad til veien opp mot Lierbyen.

KJørte så langdrag opp til Lierbyen over brua og videre opp forbi Frogner kirke. Konge trøkk!!!!! roet det ned i 3 min. og kjørte så nye 12 min fra gartenerskolen opp forbi st Halvard hallen og til pleiehjemmet på Nøste. Fortsatt konge trykk.

Løp en liten runde rundt Nøste for å komme ned på jorda igjen og deretter helt hjem. Med oppvarming og nedjogging klokket jeg inn på 55 min. Dette var faen meg 70 min turen min får en måned siden!!! helt konge er det!!!!! kjøre drag på en strekke på 13-14 km. er jeg meget fornøyd med. Litt kaldere i været nå så jeg føler meg mye lettere. Lå på puls rundt 170 i dragene og 140 tallet ellers.

Har begynt å fantasere om en fjerde treningsdag etter ferien, men jeg har lyst til å fiske litt også så vi får se :-) blid og glad er jeg ihvertfall!!

Ingen kommentarer: